مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 دی 1397 ساعت 11:512019-01-05سياسي

حمایت از طرح های کارآفرینی در چالدران/ اولویت تحقق اقتصاد مقاومتی است


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: این مجموعه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به معنای واقعی کلمه تأثیرگذار بوده و از طرح های کارآفرینی حمایت به عمل می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالدران، محمد سعیدی کیا صبح امروز در جریان بازدید از طرح های کارآفرینی چالدران، اظهار کرد: این مجموعه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به معنای واقعی کلمه تاثیرگذار بوده و از طرح های کارآفرینی حمایت به عمل می آورد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بنیاد با هدف کمک برای بهبود وضع معیشتی مردم، رشد معنوی و فرهنگی طبقه کم برخوردار جامعه فعالیت خود را آغاز کرده است، ادامه داد: بنابراین برای حضور موثر در صحنه های اقتصادی در چارچوب سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به صورت جدی تلاش می شود.

سعیدی کیا با بیان اینکه همه ساله این بنیاد در زمینه حمایت از طرح های کارآفرینی فعال بوده است، اظهار کرد: روستاهای کشور از طریق پرداخت تسهیلات کم بهره اقدامات خاصی را در این زمینه به عمل می آورد.

وی با اظهار اینکه، این بنیاد با شعار با مردم و برای مردم برای تحقق اهداف خود در تلاش است، ادامه داد: بنیاد مستضعفان درراستای خودکفا شدن اقشار محروم جامعه طرح های مختلفی را با همکاری برخی وزارتخانه ها و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح های کارآفرینی در چالدران/ اولویت تحقق اقتصاد مقاومتی است

حمایت از طرح های کارآفرینی در چالدران/ اولویت تحقق اقتصاد مقاومتی است