مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 دی 1397 ساعت 12:162019-01-05سياسي

زاهدی: بخشی از طلب صندوق بازنشستگی به مراکز درمانی پرداخت شد


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: بیش از 150 میلیارد ریال از مطالبات صندوق بازنشستگی فولاد به مراکز درمانی استان کرمان پرداخت شد و پیگیر پرداخت مابقی آن هستیم.

-  محمدمهدی زاهدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهارداشت: صندوق بازنشستگی فولاد استان از سال 92، بیش از 400 میلیارد ریال به مراکز درمانی استان بدهکار و اخیرا به قراردادهای مراکز درمانی استان و عدم  ارائه خدمات به بازنشستگان فولاد منجر شده است.

وی بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و نشست با رییس جمهور، وزیر سابق کار و رفاه اجتماعی و شریعتمداری وزیر جدید کار و رفاه اجتماعی و مدیران کشوری، بیش از یک سوم از طلب بازنشستگان فولاد به مراکز درمانی پرداخت و پیگیر پرداخت مابقی آن از سوی صندوق بازنشستگی فولاد کشوری هستیم تا لغو قرارداد از سوی مراکز درمانی استان صورت نگیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در ارتباط با لایحه بودجه سال 98 اظهار کرد: در این لایحه قرارگرفتن بازنشستگان فولاد در ردیف شماره هفت، همسان سازی و پرداخت حقوق، عیدی و مطالبات بازنشستگان فولاد اولویت اصلی برای بازنشستگان فولاد است.

زاهدی عنوان کرد: نشستی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور روسای کانون های بازنشستگی فولاد کشور برگزار و مقرر شد به مشکلات بازنشستگان فولاد در اسرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: بخشی از طلب صندوق بازنشستگی به مراکز درمانی پرداخت شد

زاهدی: بخشی از طلب صندوق بازنشستگی به مراکز درمانی پرداخت شد