مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 دی 1397 ساعت 13:252019-01-05سياسي

مناطق گردشگری ایران برای اروپاییان ارزشمند است


رییس انجمن دوستی ایران و سوییس با اشاره به اینکه طی هشت سال گذشته جاذبه های فرهنگی و تاریخی ایران را مورد بازدید قرار داده است، خاطرنشان کرد: - مناطق مختلف کشور ایران بسیار برای گردشگران خارجی به ویژه اروپاییان ارزشمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویتال بورگر، رییس انجمن دوستی ایران و سوییس در جلسه هماهنگی و توجیهی طرح پیشنهادی سال 2020؛ سال دیدار از استان گیلان که در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد با اشاره به اینکه طی هشت سال گذشته جاذبه های فرهنگی و تاریخی ایران را مورد بازدید قرار داده است، خاطرنشان کرد: مناطق مختلف کشور ایران بسیار برای گردشگران خارجی به ویژه اروپاییان ارزشمند است.

وی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان جلسه، ابراز علاقه شدیدی به جاذبه های گردشگری استان گیلان نمود و اعلام کرد که قصد دارد نسبت به معرفی جاذبه های استان گیلان به چند زبان زنده دنیا و جذب گردشگران اروپایی به استان گیلان اقدام کند.

بورگر با اشاره به شهر رشت به عنوان شهر خلاق غذا در یونسکو و تنوع غذاهای محلی استان، بر توسعه بخش های مختلف در ارتباط با جذب گردشگر فرهنگی و تاریخی، از جمله لباس های محلی، آداب و رسوم و فرهنگ گیلانی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق گردشگری ایران برای اروپاییان ارزشمند است

مناطق گردشگری ایران برای اروپاییان ارزشمند است