مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 دی 1397 ساعت 15:312019-01-05بين الملل

تصمیم ترامپ برای خروج از سوریه ناگهانی نبود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه فارین پالیسی در گزارشی تحت عنوان تصمیم ترامپ برای خروج از سوریه، ناگهانی نبود؛ دستگاه سیاست خارجی آمریکا از ماه ها قبل برای آن آماده می شد نوشت: - فارین پالیسی گزارش داد تصمیم رییس جمهور آمریکا برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه ناگهانی نبود و وزارت خارجه آمریکا از ماه ها قبل برای آن آماده می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه فارین پالیسی در گزارشی تحت عنوان تصمیم ترامپ برای خروج از سوریه، ناگهانی نبود؛ دستگاه سیاست خارجی آمریکا از ماه ها قبل برای آن آماده می شد نوشت: زمانی که تصمیمی در واشنگتن اتخاذ شود تغییر آن تقریبا غیرممکن است.

تصمیم دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، برای خارج کردن نیرو های آمریکایی از سوریه نمونه ای جدید در این زمینه محسوب می شود؛ اقدامی که کارشناسان سیاست خارجی آن را محکوم کردند و همچنین آن را خطرناک و نوعی خیانت به هم پیمانان کُرد آمریکا توصیف کردند.

این کارشناسان می گویند بدتر آن که این اقدام ترامپ را در کنار رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه، و ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، قرار می دهد.

در این گزارش آمده است:، اما این تصمیم مایه تعجب همگان نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم ترامپ برای خروج از سوریه ناگهانی نبود

تصمیم ترامپ برای خروج از سوریه ناگهانی نبود