مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 دی 1397 ساعت 11:102019-01-06بين الملل

سفر قریب الوقوع نخست وزیر اردن به آمریکا


نخست وزیر اردن روز سه شنبه به منظور بررسی کمک های مالی آمریکا به واشنگتن سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمر الرزاز، نخست وزیر اردن روز سه شنبه در قالب سفری کاری به واشنگتن سفر می کند تا موضوع حمایت های مالی آمریکا و نیز روند برگزاری کنفرانس لندن که با هدف حمایت از اقتصاد و سرمایه گذاری در اردن برگزار می شود را مورد بررسی قرار دهد.

دفتر نخست وزیر اردن در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد: الرزاز سه شنبه به واشنگتن سفر خواهد کرد و این سفر چند روز به طول می انجامد.

این سفر با هدف بررسی روند برگزاری کنفرانس لندن که اواخر ماه فوریه در اردن به منظور حمایت از اقتصاد و سرمایه گذاری برگزار می شود، صورت می گیرد.

عمر الرزاز در جریان سفرش به واشنگتن همچنین به بررسی راه های تقویت و توسعه همکاری در حوزه های صنعتی و خدماتی و واردات کالا و تجارت با مسؤولان آمریکایی می پردازد.

طبق گزارش دفتر نخست وزیری اردن، قرار است که الرزاز با وزیر خزانه داری آمریکا دیدار و با وی به بررسی روابط دوجانبه و روابط تجاری و کمک های آمریکا به اردن بپردازد.

نخست وزیر اردن که شماری از وزراء و مسؤولان وی را در این سفر همراهی می کنند همچنین با نمایندگان گروه ها و سازمان های پشتیبان های مالی بین المللی، صندوق پول، بانک های بین المللی و نمایندگاه بخش خصوصی دیدار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر قریب الوقوع نخست وزیر اردن به آمریکا

سفر قریب الوقوع نخست وزیر اردن به آمریکا