مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 دی 1397 ساعت 11:302019-01-06ورزشي

رای اعضای شورای شهر به عدم افزایش تعرفه اماکن ورزشی تا پایان سال


اعضای شورای شهر تهران به افزایش تعرفه اماکن ورزشی شهرداری در دو ماه پایانی سال رای مثبت ندادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز بررسی لایحه افزایش تعرفه اماکن ورزشی شهرداری تهران روی میز بررسی شورا قرار گرفت و حجت نظری - رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران – با بیان این که شهرداری تهران امسال پیشنهادی مبنی بر افزایش تعرفه اماکن ورزشی ارائه داد که توسط شورای شهر بررسی شد و از آنجایی که این لایحه در زمان ریاست مدیر قبلی سازمان ورزش بود، نتوانستیم جلساتی در رابطه با بررسی این موضوع بگذاریم.

وی با بیان این که در جلسات مشترکی که با سازمان ورزش در زمان ریاست مدیرعامل جدید داشتیم، مقرر شد از آنجایی که از نیمه سال عبور کردیم فعلا افزایش قیمتی نداشته باشیم، ولی همزمان با بررسی لایحه بودجه 1398 در مورد افزایش تعرفه اماکن ورزشی در سال آینده به جمع بندی می رسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود میرلوحی در مخالفت با این پیشنهاد اظهار کرد: ما در تهران 400 مرکز ورزشی داریم که 70 درصد ظرفیت آنها خالی است و به دلیل غفلتی که در مورد اصلاح ساختار داشتیم تعرفه های سازمان ورزش افزایش پیدا نکرد.

وی با بیان این که اکنون تعرفه های اماکن شهرداری حتی 40 درصد ارزان تر از مراکز دولتی است، گفت: باید حواسمان باشد که در مورد تعرفه های سازمان ورزش کلاه سرمان نرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای اعضای شورای شهر به عدم افزایش تعرفه اماکن ورزشی تا پایان سال

رای اعضای شورای شهر به عدم افزایش تعرفه اماکن ورزشی تا پایان سال