مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 دی 1397 ساعت 12:502019-01-06سياسي

نماینده لاهیجان: حقوق بازنشستگان را همسان سازی کنید


نماینده مردم لاهیجان در مجلس در تذکری خواستار همسان سازی حقوق بازنشستگان شد و افزود: وزرای دولت آیا از سفره خالی و معیشت با مشقت مردم و محرومان اطلاع دارند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح نیک فر در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، وضعیت بیمه و درمان جانبازان را بسیار ناگوار دانست.

وی سیاسی کردن ادارات آموزش و پرورش را نمک بر زخم معیشت فرهنگیان دانست و به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد و افزود: آیا اراده ای برای برخورد با سوء مدیریت ها ندارید؟ چرا اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان به تعویق انداخته می شود؟ نیک فر خطاب به وزرای کشور و نفت متذکر شد: احداث جایگاه و عرضه سوخت تک نازل بین مردم نگرانی هایی را ایجاد کرده است علاوه بر آن جایگاه داران سوخت سرمایه گذاری خود را در معرض خطر می بینند؛ به بیان روشن تر اشتغال و تولید در این حوزه با تهدید روبروست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با یادآوری امضای تفاهم نامه بین وزارتخانه های جهادکشاورزی و نیرو، استانداران و سازمان برنامه و بودجه خواستار لایروبی آب بندان ها و صلاح و بازسازی نهرها و کانال های انتقال آب زراعی شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده لاهیجان: حقوق بازنشستگان را همسان سازی کنید

نماینده لاهیجان: حقوق بازنشستگان را همسان سازی کنید