مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 دی 1397 ساعت 14:352019-01-06حوادث

دستگیری عاملان تهدید و مزاحمت دختر نوجوان دانش آموز در مشهد


فرمانده انتظامی استان از دستگیری سه عامل اصلی تهدید و مزاحمت دختر نوجوان دانش آموز در مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس محمدکاظم تقوی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت والدین یک دختر 15 ساله مبنی بر ایجاد مزاحمت و تهدید فرزندشان توسط چند شرور خیابانی، دستورات لازم به فرماندهی انتظامی مشهد با توجه به اهمیت موضوع برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده صادر شد.

وی افزود: در این رابطه عملیات ضربتی در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری مصلی با تحقیقات گسترده به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به شناساسیی و دستگیری متهمان پرونده صادر شد.

مأموران کلانتری مصلی با تحقیقات گسترده به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به شناسایی عاملان اصلی این مزاحمت هخای تهدیدآمیز شد.

تقوی ادامه داد: مأموران کلانتری مصلی پس از کنترل و مراقبت های پوششی، سه تن از متهمان پرونده که با خودروی پژو 206 اقدام به ایجاد مزاحمت و تهدید به آدم ربایی و تهدید به اسیدپاشی دختر نوجوان کرده بودند را با دستورات صریح دادسرای ناحیه هفت مشهد در تعقیب و گریز پلیسی و تیراندازی هوایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد:دو گرداننده این باند مزاحمت های خیابانی نیز با خودروی سواری پراید از صحنه متواری شدند که جست وجوی پلیسی برای دستگیری آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان تهدید و مزاحمت دختر نوجوان دانش آموز در مشهد

دستگیری عاملان تهدید و مزاحمت دختر نوجوان دانش آموز در مشهد