مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 دی 1397 ساعت 04:252019-01-07فرهنگي

برآورد هزینه های ساخت مستند پایین است


اولین جایی که می توان برای ساخت مستند به آن مراجعه کرد و بودجه گرفت، تلویزیون است اما آنقدر برآورد هزینه های ساخت فیلم پایین است که مستندساز نمی تواند با هزینه های بالای تولید برابری کند، - جواد وطنی معتقد است: اولین جایی که می توان برای ساخت مستند به آن مراجعه کرد و بودجه گرفت، تلویزیون است اما آنقدر برآورد هزینه های ساخت فیلم پایین است که مستندساز نمی تواند با هزینه های بالای تولید برابری کند، در نتیجه با صرفه جویی در بودجه به کیفیت فیلم آسیب می رساند و عملا زندگی یک مستند ساز را هم دستخوش بحران می کند.

کارگردان مستند ورس که با ایسنا گفت وگو می کرد، ادامه داد: به نظر من در حوزه فیلم های مستند مهمترین اتفاقی که هر سال در ایران می افتد، جشنواره سینما حقیقت است که از چند زاویه مورد توجه قرار دارد.

این کارگردان با بیان اینکه یکی از جنبه های سینما حقیقت، بخش رقابتی آن است، افزود: به هر حال فیلم هایی که به جشنواره سینما حقیقت راه می یابند، ابتدا از سوی هیات انتخاب و سپس هیات داوران مورد ارزیابی قرار می گیرند.

در پایان هم فیلم های برتر از نگاه داوران انتخاب می شوند و این بدان معنا نیست که فیلم های دیگر فاقد ارزش باشند اما اعیار مستندسازان تا حدودی سنجیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد هزینه های ساخت مستند پایین است

برآورد هزینه های ساخت مستند پایین است