مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 دی 1397 ساعت 08:562019-01-07سياسي

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: 17 هزار ترور نتیجه کارنامه جریان نفاق است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدحسین صفار هرندی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) باقرآباد شهرستان قرچک با اشاره به تشدید پیوند دشمن با فتنه گران پس از انتخابات اظهار داشت: - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در کارنامه جریان نفاق 17 هزار ترور از مردم کوچه و بازار قرار دارد که اگر کسی اسیر این فضای فتنه گون می شد قطعاً قافیه را می باخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدحسین صفار هرندی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) باقرآباد شهرستان قرچک با اشاره به تشدید پیوند دشمن با فتنه گران پس از انتخابات اظهار داشت: رفتار قبیح فتنه گران سبب شد تا مورد حمایت دشمنان قرار بگیرند و با حمایت منافقان در مسیر متزلزل کردن نظام جمهوری اسلامی قدم بردارند.

وی بیان کرد: دشمن توانایی مبارزه با نظام مقدس اسلامی در جنگ سخت را ندارد و به همین دلیل امروز نیز تلاش دارد تا با مداخله در امور کشورمان انقلاب اسلامی را با چالش روبه رو کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز با گذشت 10 سال از فتنه سال 88 با جلوه های عریان تری از حضور منافقانی که تا آن روز خود را پشت شعار هایی مخفی کرده بودند آشنا شدیم، در آن زمان کسانی آمدند و شعار ضدیت با امام امت و ولایت را سر دادند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: 17 هزار ترور نتیجه کارنامه جریان نفاق است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: 17 هزار ترور نتیجه کارنامه جریان نفاق است