مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 دی 1397 ساعت 09:002019-01-07پزشكي

کاهش اعزام بیماران از میرجاوه به زاهدان


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه گفت: با افزایش فعالیت بیمارستان دارالشفاء میرجاوه اعزام بیماران از این شهرستان به مراکز درمانی و بیمارستانی شهر زاهدان به نصف کاهش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر مصطفی احمدی مقدم افزود: در حال حاضر 11 نفر پزشک متخصص در این بیمارستان مشغول ارائه خدمات هستند.

وی با اشاره به افزایش اعتماد هموطنان عزیز ساکن در حوزه شهرستان میرجاوه به خدمات درمانی و تشخیصی در بیمارستان دارالشفاء گفت: در کمال ناباوری ضریب اشغال تخت این بیمارستان در آذرماه بیش از 70 درصد بوده است .

وی افزود: با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پزشکان متخصص داخلی، اطفال، عفونی، بیهوشی، رادیولوژی، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی و کادر پرستاری، اتاق عمل و بیهوشی در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه مستقر شده اند و امکان انجام اعمال جراحی های عمومی در این بیمارستان فراهم شده است .

به گفته سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه کاهش 50 درصدی اعزام بیماران به مرکز استان یکی از افتخارات نظام سلامت در حوزه شهرستان میرجاوه است و تا چند سال قبل کمتر کسی فکر می کرد که در چند کیلومتری نقطه صفر مرزی شاهد انجام اعمال جراحی مانند سزارین، آپاندیسیت و امثال آن باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اعزام بیماران از میرجاوه به زاهدان

کاهش اعزام بیماران از میرجاوه به زاهدان