مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 دی 1397 ساعت 10:062019-01-07بين الملل

افشای جزییاتی از جنگ 2008 علیه غزه برای اولین بار


برخی مقامات رژیم صهیونیستی که در جنگ 2008 علیه نوار غزه پُست های مهمی در اختیار داشتند، به افشای ناگفته هایی از این جنگ پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی به هنگام جنگ بیست ودو روزه علیه غزه، جزییات جدیدی از این جنگ مطرح کرد.

او این جزییات را در واکنش به سخنان وزیر خارجه وقت این رژیم مطرح کرد که گفته، تل آویو در آن جنگ هیچ هدف مشخصی نداشته است.

رژیم صهیونیستی جنگ 2008 علیه نوار غزه را در 27 دسامبر آغاز کرد و 22 روز به صورت بی امان نوار غزه را مورد هدف قرار داد.

در این حملات 1419 نفر از نوار غزه شهید شدند که بیشتر آنها از شهروندان عادی و زنان و کودکان بودند ( شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی، زیپی لیونی رییس حزب معارض رژیم صهیونیستی - که در سال 2008 و زمان جنگ، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بود- امسال (2019) در پرداختی به این جنگ گفت: ما هیچ هدف مشخصی برای عملیات نداشتیم و می توانستیم آن را فقط دو هفته قبل از آغاز آن به اتمام برسانیم، زیرا روزهای آخر عملیات ضروری نبود.

ایهود اولمرت که در سال 2008 منصب نخست وزیری رژیم صهیونیستی را عهده دار بود، در پاسخ به لیونی گفت: اهداف راهبردی و تاکتیکی جنگ واضح و دقیق بود و تمام اعضای کنست [پارلمان] در آن زمان، آن را تأیید کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای جزییاتی از جنگ 2008 علیه غزه برای اولین بار

افشای جزییاتی از جنگ 2008 علیه غزه برای اولین بار