مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 دی 1397 ساعت 12:412019-01-07اقتصادي

آقای رحمانی؛ منطقه گلگهر سیرجان جولانگاه فتنه گران نشود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان در بیانیه ای خطاب به رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به انتصاب افراد مربوط به فتنه برای مدیرعاملی شرکت گلگهر سیرجان نوشتند که با توجه به تغییرات در مدیریت منطقه .

- جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان در بیانیه ای خطاب به وزیر صنعت نسبت به انتصاب افراد مربوط به فتنه برای مدیرعاملی شرکت گلگهر سیرجان اعلام کردند که منطقه گلگهر سیرجان جولانگاه فتنه گران نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان در بیانیه ای خطاب به رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به انتصاب افراد مربوط به فتنه برای مدیرعاملی شرکت گلگهر سیرجان نوشتند که با توجه به تغییرات در مدیریت منطقه گلگهر شهرستان سیرجان ما تشکل های دانشجویی شهرستان سیرجان بر خود لازم میدانیم چند شاخصه اصلی که لازم است در مدیران آینده این منطقه مهم کشور رعایت شود را بر شما متذکر شویم.

در این بیانیه آمده است: از بین جوانان انقلابی که خط خود را از فتنه گران جدا کرده باشد و سرسازشی با محکومان فتنه نداشته باشد تا این منطقه جولانگاه فتنه گران نگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رحمانی؛ منطقه گلگهر سیرجان جولانگاه فتنه گران نشود

آقای رحمانی؛ منطقه گلگهر سیرجان جولانگاه فتنه گران نشود