مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 دی 1397 ساعت 01:302019-01-07سياسي

دخترانی که تمایلی به بله گفتن ندارند...


این روزها با نگاه اجمالی به خانواده خود، دوستان و آشنایان به دختران مجردی بر می خوریم که سن مناسب ازدواج را گذرانده ولی تمایلی به تشکیل خانواده و گفتن بله به خواستگارهای پشت در ندارند.

- این دختران با وجود نگرانی هایی که از تنهایی دوران پیری دارند، ترجیح می دهند حلقه تعهد و تأهل به دست نکنند و آن طور که دوست دارند زندگی کنند.

برخی دختران امروزی کفه تجرد را سنگین تر از تأهل می دانند و ترجیح می دهند به جای اینکه خود را گرفتار مسئولیت، استرس و مشکلات زندگی زناشویی کنند، راحت و بی دغدغه به کار، تفریح و برنامه های شخصی خود برسند.

دخترانی که تجرد را انتخاب کرده اند، اغلب برای اینکه زیر بار ازدواج بروند معیارهای سختگیرانه ای دارند و حاضر نیستند به خاطر حرف مردم، فشارهای خانواده و .

به پسری که شرایطش چنگی به دل نمی زند جواب مثبت بدهند.

بالا رفتن سن ازدواج و افزایش آمار تجرد قطعی در دختران حکایت از تغییرات اجتماعی و فرهنگی دارد که عده ای را بابت تضعیف بنیان خانواده، مواجه با بحران جمعیت پیر در سال های آینده، کاهش معنادار ازدواج، کاهش آمار تولد و .

نگران می کند و پرچم عده ای را هم به بهانه نزدیک شدن به تحقق حقوق زنان، دستیابی به آزادی و دستیابی به هویت مستقل برای کسانی که همیشه جنس دوم بوده اند بالا می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخترانی که تمایلی به بله گفتن ندارند...

دخترانی که تمایلی به بله گفتن ندارند...