مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 دی 1397 ساعت 12:302019-01-08اجتماعي

انتشار ویدئویی از رفتار تحقیرآمیز یک معلم با شاگردش و چند نکته


سریال تنبیه دانش آموزان در مدارس به قسمت آخر نمی رسد و هر از چند گاهی تصاویر و ویدئوهایی از تنبیه، ضرب و شتم و کتک کاری در مدارس در فضای مجازی منتشر و دست به دست می شود و زنگ خطر کاهش اعتماد عمومی به گروه مرجع معلمین را به صدا در می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد معلمی در حال فریاد زدن بر سر دانش آموز و اعمال رفتارهای تحقیر آمیز با وی است که البته آموزش و پرورش بوشهر اعلام کرد این اتفاق در یکی از مدارس غیر دولتی این منطقه رخ داده و پرونده معلم خاطی در دست بررسی است.

صرف نظر از بالاگرفتن انتقادات از عملکرد نظارتی مدارس غیردولتی و وقوع اتفاقات ناگواری چون آزار و اذیت چند دانش آموز در مدرسه معین و آتش سوزی در مدرسه محدثه زاهدان، ریشه یابی و برخورد با آسیب های اجتماعی در مدارس بویژه خشونت در شرایط کنونی بسیار ضروری است و نباید براحتی از کنار آن عبور کرد.

محمدرضا نیک نژاد، معلم و کارشناس آموزش و پرورش در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: فارغ از جنبه های منفی انتشار فیلم هایی از تنبیه در مدارس و سایر مشکلات نظام آموزشی، بازتاب دادن مشکلات و به راه افتادن گفتمان غالب توجه به آموزش و پرورش و تاکید بر ضرورت در اولویت قرار گرفتن آن می تواند یکی از جنبه های مثبت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار ویدئویی از رفتار تحقیرآمیز یک معلم با شاگردش و چند نکته

انتشار ویدئویی از رفتار تحقیرآمیز یک معلم با شاگردش و چند نکته