مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت 06:252019-01-09اقتصادي

20 کشوری که کم سرعت ترین اینترنت جهان را دارند


با توجه به آنکه سرعت و قیمت اینترنت یکی از مولفه های اصلی و موثر در پیشرفت جوامع و کشورهای مختلف در جهان به شمار می رود، انتشار فهرستی از سرعت اینترنت کشورهای مختلف می تواند برای کاربران قابل توجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسسات تحقیقاتی و آماری مختلف در سراسر جهان در بازه های زمانی مختلف هرساله به انتشار فهرستی از کشورهای جهان با کمترین و بیشترین سرعت اتصال به شبکه اینترنت اقدام می کنند که در آخرین لیست منتشره از سال 2018 میلادی، کره جنوبی طی چند سال اخیر عنوان پرسرعت ترین و ارزان ترین شبکه اینترنت در جهان را به نام خود ثبت کرده و به خود اختصاص داده است.

این کشور واقع در شرق آسیا که هم اکنون دهمین کشور بزرگ و قدرت صنعتی در جهان به شمار می رود، در نمایه توسعه اینترنت سازمان ملل متحد نیز از سال ها پیش جایگاه نخست و دوم را از آن خود کرده است.

در این گزارش ها همچنین آمده بود که سرعت اینترنت در این کشور به طور میانگین بیش از 45 مگابایت بر ثانیه است که در مقایسه با اینترنت آلمان تقریبا بیش از نیم برابر بیش تر است.

کره جنوبی هم چنین از لحاظ پوشش شبکه ای نیز در صدر کشورهای جهان قرار گرفته است، به گونه ای که 99 درصد از منازل و خانواده های کره ای به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته و از خدمات آن بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 کشوری که کم سرعت ترین اینترنت جهان را دارند

20 کشوری که کم سرعت ترین اینترنت جهان را دارند