مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت 08:352019-01-09سياسي

تشریح آخرین وضعیت پرونده خاطیان مدرسه اسوه حسنه زاهدان


این پرونده در اولین فرصت تشکیل و پیگیری شد که براساس نظر کارشناسان رسمی قوه قضاییه، در این واقعه 50 درصد مدیر آموزشگاه و دو نفر ازعوامل داخلی مدرسه و50درصد 4نفر از مدیران آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان را مقصران اصلی این حادثه اعلام کرده اند.

- دادستان زاهدان گفت: این پرونده در اولین فرصت تشکیل و پیگیری شد که براساس نظر کارشناسان رسمی قوه قضاییه، در این واقعه 50 درصد مدیر آموزشگاه و دو نفر ازعوامل داخلی مدرسه و50درصد 4نفر از مدیران آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان را مقصران اصلی این حادثه اعلام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حجت الاسلام موحدی راد افزود: متهمان این پرونده پس از تفهیم اتهام با قرار وثیقه آزاد شده اند .

وی با تاکید بر این که این پرونده در حال سیر مراحل قانونی خود است، تصریح کرد: آموزش و پرورش از طریق بیمه دیه دانش آموزان را به خانواده های آنان پرداخت کرده است .

این مقام قضایی تصریح کرد: اولیاء دم و متهمین به کارشناسی انجام شده اعتراض کرده و درخواست ارجاع پرونده به هیئت کارشناسی را داده اند .

وی ابراز امیدواری کرد: در سریع ترین زمان ممکن و با دقت کامل این پرونده به سرانجام رسیده و خاطیان به مجازات عمل خود برسند .

شایان ذکر است براثر آتش سوزی دبستان غیرانتفاعی اسوه حسنه زاهدان در 27آذرماه سالجاری، چهار دانش آموز دچار آتش سوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت پرونده خاطیان مدرسه اسوه حسنه زاهدان

تشریح آخرین وضعیت پرونده خاطیان مدرسه اسوه حسنه زاهدان