مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت 12:162019-01-09بين الملل

کرانه باختری در حال بلعیده شدن است


شورای شهرک سازی در اراضی اشغالی از افزایش سه درصدی تعداد شهرک نشینان صهیونیست طی سال گذشته میلادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آمار و اخبار جدید از کرانه باختری نشان می دهد که شهرک نشین های صهیونیست در حال بلعیدن این منطقه هستند بخصوص که طول و ارتفاع دیوار حال در خیابان های کرانه باختری در حال افزایش است.

در همین ارتباط، شورای شهرک سازی در اراضی اشغالی اعلام کرد تعداد شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری طی گذشته میلادی (2018) سه درصد افزایش داشته و 448  هزار و 672 نفر رسیده است.

کانال 20 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تعداد مذکور سوای شهرک نشینان در قدس اشغالی است که تعداد آنها به 220 هزار نفر می رسد.

طی ماه گذشته میلادی (دسامبر) جمعیت اسراییلی صلح اکنون (که مخالف با شهرک سازی است) اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی یک ماه با ساخت 1219 واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری موافقت کرده است.

قطعنامه 1234 شورای امنیت صادر شده در 23 دسامبر 2016 تأکید می کند رژیم صهیونیستی باید فورا به شهرک سازی خود در اراضی اشغالی فلسطینی پایان دهد.

اگرچه طرف های مختلف بین المللی بارها شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس را مورد انتقاد قرار داده و خواستار توقف آن شده اند، تل آویو به این هشدارها بی توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرانه باختری در حال بلعیده شدن است

کرانه باختری در حال بلعیده شدن است