مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت 17:062019-01-09سياسي

ارائه طرح راه اندازی ناوگان حمل ونقل برقی در کشور/ نتیجه بررسی اعلام می شود


عضو هیأت مدیره شرکت ملی جمهوری اسلامی ایران گفت: راه اندازی ناوگان حمل و نقل برقی در کشور طرحی است که برای کاهش آلایندگی ها به مجلس پیشنهاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، علیرضا زرگوش ظهر امروز در بازدید از فرایند جابه جایی مرسولات پستی استان البرز، اظهار داشت: مقابله با آلودگی هوا از جمله اهدافی که مورد نظر قرار دارد و برنامه ریزی های متعددی در این راستا انجام شده است.

وی از تأمین چهار هزار دستگاه موتور سیکلت برقی به منظور جابه جایی مرسولات پستی خبر داد و گفت: این مهم یکی از اقدامات تأثیرگذار است که در راستای کاهش آلودگی هوا انجام می شود.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست بیان کرد: ما در شرکت خود سعی داریم به تقویت و توسعه ناوگان حمل و نقل برقی بپردازیم.

وی این توسعه را با هدف انطباق با استانداردهای خدمات سبز برشمرد و اضافه کرد: راه اندازی حمل و نقل برقی ابتدا در کلانشهرها و سپس در سایر مناطق کشور راه اندازی خواهد شد.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست کشور با اشاره به ارائه طرحی در این زمینه خطاب به مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: منتظر هستیم تا نتیجه این نامه پس از بررسی در کمیسیون های تخصصی اعلام شود.

وی به اهمیت این سازمان در کشور اشاره کرد و یادآور شد: هر روز امانات در شرکت پست افزایش می یابد و لازم است به فکر حمل و نقلی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه طرح راه اندازی ناوگان حمل ونقل برقی در کشور/ نتیجه بررسی اعلام می شود

ارائه طرح راه اندازی ناوگان حمل ونقل برقی در کشور/ نتیجه بررسی اعلام می شود