مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 دی 1397 ساعت 14:102019-01-10فناوري

یادگیری مکالمه زبان در مدت کوتاه


در یادگیری زبان های خارجی بسیاری در فکرند که چگونه می توان زبانی را که نمی دانند در کوتاه ترین زمان و یا حتی بدون صرف زحمت و یا وقت فرا گیرند.

- آگهی های رنگارنگی که این افراد را به خود جلب می کند نیز به آن ها وعده هایی از قبیل یادگیری زبان هدف تنها با صرف کمتر از پنج دقیقه در روز و یا گاهی وعده روان صحبت کردن یک زبان را تنها با 10 الی 15 دقیقه آموزش در قالب روش های معجزه آسا می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام موسسه زبان آفاق، نرم افزارهای آموزش زبان که روی تلفن های هوشمند همراه و یا کامپیوترهای شخصی نصب می شوند همراه با تبلیغات پرهزینه در کانال های ماهواره ای و یا شبکه های اجتماعی، بسیاری از علاقه مندان یادگیری زبان های خارجی مخصوصا زبان انگلیسی را به خود جلب می کنند.

در همین حال گستره شهرهای کشور پر شده است از بروشورها، پوسترها، و یا حتی بیلبوردهایی که همگی انگشت خود را روی دو نقطه ضعف بزرگ علاقه مندان آموزش و یادگیری زبان های خارجی می گذارند: -1زبان را در کوتاه مدت بیاموزید.

2-زبان را بدون زحمت و یا صرف وقت بیاموزید.

در یک موسسه زبان آنچه که علاقه مندان یادگیری یک زبان خارجی باید از پیش به آن آگاهی داشته باشند این است که فراگیری زبان مورد نظر آن ها در کوتاه مدت تا سطوح متوسط و یا کمی بالاتر در کلاس های فشرده و یا نیمه فشرده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادگیری مکالمه زبان در مدت کوتاه

یادگیری مکالمه زبان در مدت کوتاه