مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 دی 1397 ساعت 14:402019-01-10سياسي

ملتی که نتواند از خود دفاع کند زنده نیست


هر ملتی که نتواند از خود دفاع کند زنده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقرزاده در یادواره 13 شهید سوادآموزی لرستان با بیان اینکه از جمله عقاید مسلمانان اعتقاد به زنده بودن، ناظر و حاضر بودن شهداست، اظهار کرد: شهدا نه تنها زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند بلکه به همه ما بشارت وصل می‎دهند، می گویند به این مسیر بیایید که نه ترسی، نه حزنی و نه اندوهی دارد.

وی ادامه داد: معتقدم روح مطهر 177 شهید سوادآموزی و بخصوص 13 شهید سرافراز این محفل حضور دارند و میزبان واقعی این جلسه هستند.

باقرزاده گفت: بشریت در طول سال های زندگی خود از سه چیز خیلی آزرده خاطر شده و آسیب دیده، جهل و ناآگاهی، جنگ و خونریزی و جوع و گرسنگی که هرکدام، عوامل دیگر را تشدید کردند.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور بیان کرد: در سال های شکل گیری و قوام تمدن ایران اسلامی با جنگ های متعددی مواجه بودیم و در این جنگ ها بخشی از سرزمین مان را از دست دادیم اما جنگ تحمیلی و دفاع مقدس جزو جنگ هایی بوده که در رسیدن به هدف چندگانه بوده و 2900 روز طول کشیده است و میدان مبارزه وسیعی بوده و طول فقط خط مقدم ما 1470 کیلومتر و جزو جنگ های پر تلفات و پرخسارت بوده است به گونه ای که 188 هزار شهید داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملتی که نتواند از خود دفاع کند زنده نیست

ملتی که نتواند از خود دفاع کند زنده نیست