مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 12:002019-01-12حوادث

دستگیری پسری که از رابطه اش با دختر جوان مخفیانه فیلمبرداری کرده بود


رییس پلیس فتای تهران از دستگیری پسر جوانی که با فریب دادن یک دختر نوجوان و فیلمبرداری از رابطه شان اقدام به اخاذی میلیونی از وی کرده بود، خبرداد.

- سرهنگ تورج کاظمی در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: مدتی قبل دختر 17 ساله با مرجوعه قضایی به مقر پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه کرده و از پسر جوانی که اقدام به اخاذی از وی کرده بود، شکایت کرد.

این دختر به ماموران گفت که چندی قبل در یکی از شبکه های اجتماعی با پسر جوانی به نام دانیال آشنا شده و پس از چندین روز صحبت و اعتماد به وی، در قرار ملاقاتی حضوری با او حاضر شده است.

وی با اشاره به اظهارات دختر جوان گفت: پس از حضور در محل ملاقات دانیال از دختر جوان خواسته تا به خانه شان برود که با اصرار و چرب زبانی سرانجام توانسته دختر جوان را به خانه بکشاند.

پس از حضور این دختر درخانه ناگهان پسر جوان شروع به کتک کاری وی کرده و با تهدید نقشه شومش اجرایی کرده است.

پس از آن دختر جوان به خانه برگشته اما متهم یک فیلم از رفتارش با این دختر را برایش ارسال و تهدید کرده که اگر به او پول ندهند فیلم را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه این دختر النگو طلای خود را برای باج دادن به دانیال فروخته بود، گفت: زمانی که این پسر دوباره درخواست پول و رابطه غیراخلاقی داشته این دختر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری پسری که از رابطه اش با دختر جوان مخفیانه فیلمبرداری کرده بود

دستگیری پسری که از رابطه اش با دختر جوان مخفیانه فیلمبرداری کرده بود