مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 14:102019-01-12اقتصادي

همین روزهاست که بگویند سلطان گوشت هم دستگیر شد!


رییس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به مشکلاتی که اخیراً در صنعت خودرو کشور به وجود آمده است، گفت: تلاش ما بر این بوده که از بحران اخراج کارگران جلوگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزیز اکبریان به وضعیت خودروسازی کشور اشاره کرد و با بیان این که اگرچه ما تا سال گذشته در بحث کیفیت خودروها با مشکل مواجه بودیم اما در تیراژ و تعداد تولید مشکلی وجود نداشت ، مدعی شد: بعد از تحریم، تولید خودرو حدود 70 درصد کمتر شده و تولید برخی از خودروها به صفر رسیده است.

با پایین آمدن تولید مشکلات فعلی به وجود آمده است اما تلاش ما بر این بوده که از بحران اخراج کارگران جلوگیری کنیم چون نیم میلیون نفر به صورت مستقیم در صنعت خودروی کشور مشغول به کار هستند و اگر مشکلی به وجود آید در کشور یک انفجار صورت می گیرد.

وی افزود: در مدت اخیر تولید خودرو بیشتر شده و امیدواریم در ادامه باز هم بهتر شود.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در خصوص طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس هم گفت: من بعید می دانم که این کار انجام شود دولت هم نامه نوشته و گفته که این کار را به دلیل بار مالی قبول ندارد.

اکبریان با اظهار مخالفت در خصوص افزایش تعداد نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: این کار برای کشور هزینه دارد، با بالا رفتن تعداد نمایندگان اختلاف هم به وجود می آید و مدیریت جلسات مجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همین روزهاست که بگویند سلطان گوشت هم دستگیر شد!

همین روزهاست که بگویند سلطان گوشت هم دستگیر شد!