مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 14:562019-01-12حوادث

5 باند توزیع موادمخدر طی دو هفته در تهران منهدم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد بخشنده رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، با اعلام خبر انهدام 5 باند توزیع مواد مخدر در طول دو هفته گذشته در توضیحات خود گفت: - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، از انهدام 5 باند توزیع موادمخدر در طول دو هفته گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد بخشنده رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، با اعلام خبر انهدام 5 باند توزیع مواد مخدر در طول دو هفته گذشته در توضیحات خود گفت: با رصد اطلاعاتی همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرودگاه امام خمینی (ره)، محموله شیشه جاسازی شده در انواع کنسرو های خوراکی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کنسرو های خوراکی حاوی بسته های ماده مخدر شیشه به مقدار 17 کیلوگرم بوده، افزود: 3 نفر از قاچاقچیان قصد داشتند، کنسرو های حاوی بسته های موادمخدر شیشه را از کشور خارج و به مقصد کشور اندونزی منتقل کنند.

سرهنگ بخشنده اضافه کرد: این محموله فقط برای قاچاق موادمخدر در حال توزیع بوده و به هیچ عنوان در فروشگاه های کشور چنین محصولات آلوده ای وجود ندارد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در خصوص شناسایی 4توزیع کننده کیک های آغشته به ماده مخدر گل در فضای مجازی، بیان کرد: با رصد اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 باند توزیع موادمخدر طی دو هفته در تهران منهدم شد

5 باند توزیع موادمخدر طی دو هفته در تهران منهدم شد