مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 17:562019-01-12اقتصادي

تولد سالانه 30 هزار نوزاد معلول در کشور


مدیرکل معلول مشارکت های مردمی و توانمند سازی بهزیستی کشور گفت: سالانه بین 25 تا 30 هزار نوزاد معلول درکشور متولد شده که هزینه بسیاری را بردوش دولت و سازمان بهزیستی تحمیل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدعلی کوزه گر ظهر امروز در نخستین نشست هم اندیشی سازمان های دولتی، همیاران بهزیستی و مسوولیت اجتماعی با اشاره به تولد سالانه 30 هزار نوزاد معلول در کشور اظهار داشت: اگر این تعداد نوزاد را به 20 و یا 10 هزار نفر کاهش دهیم، آسیب ها و مشکلات اجتماعی در سطح کشور به حداقل می رسد.

وی از کشته شدن سالانه 20 هزار نفر براثر سوانح جاده ای خبرداد و افزود: براثر سوانح جاده ای 20 هزار خانواده بی سرپرست به تعداد افراد زیرپوشش سازمان بهزیستی افزوده شده که نشان از ضریب پایین ایمنی در خودرو ها و راه های مواصلاتی است.

مدیرکل مشارکت های مردمی و توانمند سازی بهزیستی با اشاره به اینکه دراین راستا کارخانه خودروسازی ایران باید مراکزی را برای نگهداری معلولان در کشور ایجاد کند، تصریح کرد: برای برون رفت از معضل آسیب های اجتماعی مقام معظم رهبری به طور مستقیم و غیر مستقیم مسؤولان و دستگاه های اجرایی را به کاهش معضلات اجتماعی مورد خطاب و توجه قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد سالانه 30 هزار نوزاد معلول در کشور

تولد سالانه 30 هزار نوزاد معلول در کشور