مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 دی 1397 ساعت 10:452019-01-13بين الملل

انتقاد گسترده صهیونیست ها از رییس ارتش این رژیم


به دنبال بازنشستگی ژنرال گادی آیزنکوت رییس ستاد ارتش صهیونیستی از سمت خود، مراجع صهیونیستی انتقادهای متعدد و گسترده ای را از وی مطرح و اعلام کردند که او باعث کاهش قدرت نظامی و بازدارندگی ارتش صهیونیستی شد.

- به دنبال بازنشستگی ژنرال "گادی آیزنکوت" رییس ستاد ارتش صهیونیستی از سمت خود، مراجع صهیونیستی انتقادهای متعدد و گسترده ای را از وی مطرح و اعلام کردند که او باعث کاهش قدرت نظامی و بازدارندگی ارتش صهیونیستی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش پایگاه صهیونیستی دبکا ، آیزنکوت در دوره ریاست خود بر ستاد مشترک ارتش صهیونیستی باعث نهادینه شدن دکترین نظامی منفی و از بین رفتن هیبت و قدرت بازدارندگی ارتش صهیونیستی در برابر مخالفان این رژیم شد.

در ادامه گزارش این پایگاه صهیونیستی آمده است که ژنرال آیزنکوت که دوره ریاست وی بر ستاد ارتش به عنوان بیست و یکمین رییس این نهاد در طول تاریخ جعلی رژیم صهیونیستی، سه شنبه جاری به پایان می رسد، باعث نهادینه شدن دکترین نظامی و مفاهیم سیاسی جدیدی شد که ارتش صهیونیستی از قبل رابطه ای با آنها نداشت.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از این گزارش آورده است که ژنرال آیزنکوت ارتش را به یک ارتش منفی تبدیل کرد و اختلاف زیادی میان وی و افسران و فرماندهان نظامی صهیونیستی وجود داشت و از جمله تاث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد گسترده صهیونیست ها از رییس ارتش این رژیم

انتقاد گسترده صهیونیست ها از رییس ارتش این رژیم