مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 دی 1397 ساعت 15:452019-01-13اجتماعي

معرفی محصولات بادی ارزشمند و به صرفه برای خانواده های ایرانی


اگر فقط کمی از روزمرگی های موجود در دنیای امروزی فاصله گرفته و به صورت دقیق تر نگاهی به دست آوردهای بشری در طی چند دهه اخیر بیاندازیم، به وضوح قابل مشاهده است که زندگی امروزه ما پر از رویاهایی است که روزی در فکر انسانی دیگر پرورده شده و کم کم شکلی واقعی و ملموس به خود گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سایت اینتکس، اکنون وسایلی در دسترس ما هستند که نه تنها امکان ساخت آن ها تا همین سال های اخیر وجود نداشت، بلکه امکان خلق آن ها در آینده ای نزدیک نیز بسیار بلند پروازانه و نشدنی است.

برای درک بهتر این مطلب می توانیم به یکی از این وسایل یعنی تخت خواب بادی اشاره ای داشته باشیم.

چه کسی فکرش را می کرد که تخت خوابی ساخته شود که بتوان آن را در یک جعبه کوچک و در فضایی بسیار محدود جا داد؟ شرکت هایی نظیر اینتکس سال ها است به تولید انواع محصولات بادی مشغول هستند و با هزینه های زیادی که هر ساله در بخش تحقیقاتی خود سرمایه گذاری می کنند، روز به روز بر کیفیت محصولات خود افزوده و امیدوارند تا بتوانند با تولید محصولاتی جدید و کاربردی، به بخش بزرگتری از مشتریان در سر تا سر جهان خدمات خود را ارائه دهند.

زندگی امروزی فارغ از معایب و سختی هایی که با خود برای بشر نوین به همراه داشته است، ترکیبی از عجیب ترین و خلاقانه ترین پیشرفت هایی است که بشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی محصولات بادی ارزشمند و به صرفه برای خانواده های ایرانی

معرفی محصولات بادی ارزشمند و به صرفه برای خانواده های ایرانی