مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 دی 1397 ساعت 16:162019-01-13ورزشي

سالن پیروزی از سوی AFC تأیید نشده است


دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان از احتمال میزبانی اصفهان برای مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا در صورت رفع نقایص سالن پیروزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مدتی قبل بود که خبر اعطای میزبانی مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا به اصفهان در برخی خبرگزاری ها منتشر شد اما به سرعت مشخص شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی است و اصفهان به عنوان یکی از کاندید های میزبانی در نظر گرفته شده است.

اصفهان میزبان نخستین دوره این رقابت ها در سال 2010 بود و در سال 2015 نیز بار دیگر میزبانی از جام باشگاه های فوتسال آسیا به اصفهان رسید، از این نظر شانس اصفهان برای میزبانی بالا است.

البته AFC برای اعطای میزبانی همه امکانات لازم از جمله امکانات ورزشگاه های میزبان، هتل ها و حتی فاصله فرودگاه تا محل اسکان را بررسی می کند و بعد اعلام می کند کدام شهر میزبان شده است.

حمیدرضا دادخواه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در این خصوص اظهار داشت: احتمال دارد اصفهان مرداد ماه سال آینده میزبان جام باشگاه های آسیا باشد؛ تعداد تیم ها در این مسابقات افزایش پیدا کرده است و 16 تیم در این مسابقات خواهند بود و به همین دلیل باید 2 سالن برای انجام بازی ها در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن پیروزی از سوی AFC تأیید نشده است

سالن پیروزی از سوی AFC تأیید نشده است