مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 دی 1397 ساعت 16:552019-01-13سياسي

قطعا در جنگ اقتصادی پیروز می شویم


رییس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: با لطف خدا، هدایتهای مقام معظم رهبری و با تکیه بر نسل جوانمان در جنگ اقتصادی پیروز می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران محمد سعیدی در سخنانی در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان بورسیه دوره سوم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) با اشاره به همکاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خروجی و ثروت ایجاد شده طی این همکاری صمیمانه، جوانان ارزشمندی هستند که بزودی به ناوگان ملی ملحق خواهند شد.

وی با اعلام سپاسگزاری خود از زحمات و محبتهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهی آن برای همکاری نزدیک و صمیمانه در تمام زمینه ها، اظهار داشت: دو مجموعه نیروی دریایی ارتش و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در تمام بخش های دریایی به خوبی مکمل یکدیگر در تامین منافع ملی هستند.

سعیدی در ادامه سخنان خود با خطاب قرار دادن دانشجویان فارغ التحصیل حاضر در مراسم ضمن تاکید بر اینکه دوران تحصیل و آموزش دورانی یگانه در زندگی انسان است، تصریح کرد: دانشجویان عزیز باید بدانند عرصه کشتیرانی و دریانوردی خطیر، مهم و صنعتی ملی است که باید در آن پاسخگو و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعا در جنگ اقتصادی پیروز می شویم

قطعا در جنگ اقتصادی پیروز می شویم