مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 11:002019-01-14اقتصادي

ماسک غربی ها را از چهره ایران در آلمان برداریم


حدود دو ماه تا آغاز کار بورس بین المللی گردشگری در آلمان باقی مانده و ایران هنوز با چالش مالی برای شرکت در این رویداد روبه رو است.

- ابراهیم پورفرج ـ رییس جامعه تورگردانان ایران ـ که پیگیر برپایی غرفه ایران در نمایشگاه ITB برلین است، به ایسنا گفت: تکلیف زمین ایران را در این نمایشگاه مشخص کرده ایم و ضعیت حضور شرکت کنندگان ایرانی نیز تا حدی معلوم است.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جلسه ای قول داده بود در تامین اعتبار مورد نیاز نمایشگاه های مهم گردشگری همچون آلمان کمک کند که ما همچنان منتظریم این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: ما نمی خواهیم سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به آژانس ها کمک مالی کند که در این نمایشگاه شرکت کنند، آن ها هزینه های خود را می پردازند.

مساله این است که این نمایشگاه اهمیت زیادی دارد، چهره ها و شخصیت های مطرح گردشگری در سطح وزیر در آن حضور می یابند و دیدارهای اثرگذاری بین خبرنگاران و مقامات صورت می گیرد.

ما انتظار داریم سازمان متبوع در ایران نیز برای این بخش برنامه ای داشته باشد و پاویون دولت را در این نمایشگاه ایجاد کند.

پورفرح بیان کرد: به هر حال گردشگری شرایط حساسی دارد و حضور مقامات ایران و پاسخ هایی که به خبرنگاران بین المللی درباره امنیت و تهسیلات ویزا می دهند بسیار اثرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک غربی ها را از چهره ایران در آلمان برداریم

ماسک غربی ها را از چهره ایران در آلمان برداریم