مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 15:412019-01-14اقتصادي

پرونده مسکن مهر پرند شهریور 98 بسته می شود/ منتظر وزارت نفت و نیرو نمی مانیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن وطن خواهی در حاشیه نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متوسط رشد جمعیت پرند سالانه 22 درصد است، - مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه مسکن مهر شهر جدید پرند در پایان نیمه اول سال آینده به پایان می رسد، گفت: متوسط رشد جمعیت پرند سالانه 22 درصد است که این رشد ناشی از مهاجرت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن وطن خواهی در حاشیه نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متوسط رشد جمعیت پرند سالانه 22 درصد است، گفت: رشد جمعیت در شهر پرند ناشی از مهاجرت است.

وی افزود: در افق سال 1404 پیش بینی شده تا جمعیت شهر جدید پرند به 483 هزار نفر برسد، قطعا با اتمام پروژه مسکن مهر و سکونت متقاضیان مسکن مهر جمعیت بیشتری در این شهر ساکن خواهند شد.

مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه برنامه افتتاح واحدهای مسکن مهر باقیمانده در این شهر حدود 25 هزار واحد مسکونی است، گفت: تا پایان سال جاری 13 هزار واحد مسکونی مهر در شهر پرند افتتاح خواهد شد، اما به شرط آنکه دستگاه های خدمت رسان بتوانند اقدام به تامین آب، برق و گاز این واحدها کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مسکن مهر پرند شهریور 98 بسته می شود/ منتظر وزارت نفت و نیرو نمی مانیم

پرونده مسکن مهر پرند شهریور 98 بسته می شود/ منتظر وزارت نفت و نیرو نمی مانیم