مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 12:302019-01-15اقتصادي

خودروی برقی کادیلاک هم رونمایی شد


نخستین خودروی کراس اوور برقی و الکتریکی کادیلاک در آستانه شروع برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

بنابراین بسیاری از شرکت های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی کرده اند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

حالا به نظر می رسد که ماراتن و رقابت تنگاتنگی که میان خودروسازان کره ای و ژاپنی ایجاد شده است، حالا به خودروسازان آمریکایی نیز سرایت کرده و کادیلاک در آستانه برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 اعلام کرده که قصد دارد در طول مدت دو سال آینده، اقدام به معرفی یک مدل جدید به ازای هر شش ماه کند.

نخستین خودروی کراس اوور برقی کادیلاک که هنوز نام و نشان دقیقی از آن ذکر نشده است، با سه ردیف صندلی، داشبورد دیجیتال، فرمان مربعی شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی برقی کادیلاک هم رونمایی شد

خودروی برقی کادیلاک هم رونمایی شد