مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 16:062019-01-16سياسي

سرزمین سیستان و بلوچستان الگوی وحدت برای برادران شیعه و سنی شده است


امروز همه ما وظیفه داریم در 40سالگی انقلاب وحدت مثال زدنی خود را حفظ کنیم، خدارا شکر سرزمین سیستان و بلوچستان الگوی وحدت برای برادران شیعه و سنی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علی دارابی صبح امروز در مراسم سالگرد شهدای کربلای 5 و شهدای مدافع حرم در حسینیه عاشقان ثارالله اظهار کرد: برای نسل جوان این مسئله بسیار مهم است که چه شد یک انقلاب در گوشه ای از به پیروزی رسیده است اما از روز نخست تمام دشمنان اول علیه این انقلاب بسیج شده اند.

این مسؤول ادامه داد: ایران در 40سال پیش کشوری بود که در چند ماه قبل و در آستانه پیروزی انقلاب بازدید کردند و گفتند ایران حیات خلوت ما و جزیره ثبات است شما ببینید جوانان ما در آن مدت زمان کم چه کردند، انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و فریاد اسلام خواهی مردم و بعد هم وحدت مثال زدنی تمام اقشار مردم این انقلاب به پیروزی رسید  اولین کار انقلاب پاره کردن زنجیرهای استعمار و وابستگی بود.

معاون صدا و سیما افزود: بعد از جنگ جهانی دوم سران کشورهای فاتح بدون اینکه پادشاه ایران را خبر کنند در ایران جلسه گذاشتند و در مورد ایران تصمیم گیری کردند.

وی ادامه داد: اما امروز به برکت همین شهیدان ،شهیدانی که در زمان خودشان پیشتاز بودند و دشمن از نامشان وحشت می کرد فضای فکری و آرمان های آنها جامعه را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرزمین سیستان و بلوچستان الگوی وحدت برای برادران شیعه و سنی شده است

سرزمین سیستان و بلوچستان الگوی وحدت برای برادران شیعه و سنی شده است