مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 21:402019-01-17اقتصادي

اراضی دولتی برای تولید مسکن در خوزستان از طریق مشارکت واگذار می شوند


وزیر راه و شهرسازی با بیان این که اولویت وزارتخانه، اتمام مسکن های مهر باقیمانده ای است که مشکلات حقوقی و قضایی ندارند، گفت: با استاندار خوزستان گفتگو کرده ایم تا اراضی دولتی که می تواند برای تولید مسکن به ویژه برای مسکن خانه اولی ها مورد استفاده قرار .

- وزیر راه و شهرسازی با بیان این که اولویت وزارتخانه، اتمام مسکن های مهر باقیمانده ای است که مشکلات حقوقی و قضایی ندارند، گفت: با استاندار خوزستان گفتگو کرده ایم تا اراضی دولتی که می تواند برای تولید مسکن به ویژه برای مسکن خانه اولی ها مورد استفاده قرار بگیرد از طریق مشارکت واگذار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه خوزستان، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از مسکن مهر خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مهمترین اهدافی که ما در وزارت راه و شهرسازی به دنبال آن هستیم این است که چرخه تولید مسکن در کشور به ویژه برای اقشار متوسط و پایین فعال شود.

وی افزود: وظیفه ما این است که بتوانیم زمینه خانه دار شدن اقشار متوسط و پایین جامعه را فراهم و در این زمینه باید به صورت اساسی تلاش کنیم.

وزیر راه و شهرسازی اولویت نخست وزارتخانه را بحث تکمیل مسکن های مهر باقی مانده عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تکلیف تکمیل مسکن های مهر باقی مانده در تمامی مناطق کشور روشن شده است و تاکید داریم که این مسکن ها از توق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی دولتی برای تولید مسکن در خوزستان از طریق مشارکت واگذار می شوند

اراضی دولتی برای تولید مسکن در خوزستان از طریق مشارکت واگذار می شوند