مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 02:212019-01-17بين الملل

تعداد واقعی کودکان بازداشتی در مرز آمریکا به مراتب بیشتر از آمار رسمی است


گزارش یک نهاد ناظر در آمریکا نشان می دهد تعداد کودکانی که در مرز این کشور بازداشت و از خانواده هایشان جدا شده اند، به مراتب بیشتر از آماری است که پیش از این اعلام شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گزارش یک نهاد ناظر در آمریکا نشان می دهد آمار واقعی جداسازی و بازداشت کودکان مهاجرین غیرقانونی در مرزهای جنوبی آمریکا به مراتب از آنچه به صورت رسمی اعلام شده، بالاتر است.

به نوشته پایگاه هیل ، در بخشی از گزارش دفتر بازرس کل وزارت خدمات بهداشتی و انسانی آمریکا آمده است: کودکانی که [در مرز، از خانواده هایشان] جدا شده اند، از آنچه عموما عنوان شده، بیشتر بوده و دوره [این جدایی] هم طولانی تر بوده است.

بر اساس این گزارش، از سال 2017 تا زمانی که یک قاضی فدرال به پایان سیاست جدایی کودکان مهاجر از والدینشان رأی داد، چند هزار کودک در مرزهای آمریکا از خانواده هایشان جدا و به مراکز نگهداری منتقل شده اند.

بخش اعظم این بازداشت ها پیش از صدور رسمی فرمان موسوم به سیاست تحمل صفر و جلب توجه رسانه ها به وضعیت کودکان، صورت گرفته است.

بر اساس آن سیاست، کودکان خانواده های مهاجر از والدین خود جدا شده و به مراکزی منتقل می شدند که گاها صدها کیلومتر از محل بازداشت والدین فاصله داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد واقعی کودکان بازداشتی در مرز آمریکا به مراتب بیشتر از آمار رسمی است

تعداد واقعی کودکان بازداشتی در مرز آمریکا به مراتب بیشتر از آمار رسمی است