مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 15:552019-01-18فرهنگي

تقدیر ویژه جوایز سزار فرانسه از «رابرت ردفورد»


«رابرت ردفورد» بازیگر بزرگ سینمای هالیوود که اخیرا اعلام بازنشستگی کرده، با دریافت جایزه افتخاری سزار فرانسه مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

- رابرت ردفورد بازیگر بزرگ سینمای هالیوود که اخیرا اعلام بازنشستگی کرده، با دریافت جایزه افتخاری سزار فرانسه مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، ردفورد که اخیرا اعلام کرده پیرمرد و اسلحه آخرین فیلم او است و به دوران چند دهه ای حضور خود در عرصه بازیگری پایان می دهد؛ در جوایز سینمایی سزار فرانسه که روز 22 فوریه (سوم اسفند) در پاریس برگزار می شود، جایزه افتخاری خود را دریافت می کند.

آلن تارزیان رییس آکادمی سزار فرانسه گفت: بسیاری از فیلم های رابرت ردفورد در مقابل و پشت صحنه، هم اکنون آثار کلاسیک سینما محسوب می شوند و کمتر سینماگرانی را می توان یافت که چنین تاثیری بر تاریخ سینما داشته باشند.

این سینماگر کهنه کار از سال 1960 در عرصه بازیگری فعال است، زمانی که کار خود را در چندین برنامه تلویزیونی آغاز کرد و سپس نقشی کوتاه در درامی به نام تال استوری به دست آورد.

وی در این دهه به موفقیت خود ادامه داد و در فیلم هایی چون تعقیب و پابرهنه در پارک نیز بازی کرد و پس از آن در فیلم بوچ کسیدی و ساندنس کید با پل نیومن همبازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر ویژه جوایز سزار فرانسه از «رابرت ردفورد»

تقدیر ویژه جوایز سزار فرانسه از «رابرت ردفورد»