مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 02:352019-01-18اقتصادي

سفر چطور ارزان می شود؟


«سفر ارزان»، طرحی است که به تازگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره آن کلیاتی را اعلام کرده اما هنوز سازوکار اجرایی آن را مشخص و عمومی نکرده است.

- سفر ارزان ، طرحی است که به تازگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره آن کلیاتی را اعلام کرده اما هنوز سازوکار اجرایی آن را مشخص و عمومی نکرده است.

با این حال انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران که یک طرف قضیه این طرح است، اعلام کرد: شرکت های هواپیمایی و هتل ها باید پای کار باشند تا بتوان این طرح را به نتیجه رساند.

حرمت الله رفیعی ـ رییس هیات مدیره این انجمن ـ درباره جزییات طرحی که ولی تیموری ـ معاون گردشگری ـ هفته گذشته خیلی کلی درباره آن اطلاع رسانی کرد ، به ایسنا توضیح داد: متولیان سفر جلساتی در این باره داشته اند.

ما معتقدیم با وجود شرایط بحرانی که بسیاری از آژانس های مسافرتی را دچار چالش کرده است، می توانیم این طرح (سفر ارزان) را پیش ببریم.

اگرچه در این مرحله با عبارت سفر ارزان مخالفیم چون آن را دور از شأن مردم می دانیم، ما دوران چادرنشینی و کپرنشینی را پشت سر گذاشته ایم و جالب نیست برای سفری که قرار است به آسانی در دسترس مردم قرار گیرد، از واژه ارزان استفاده کنیم که معمولا برداشت مثبتی از محتوای آن نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر چطور ارزان می شود؟

سفر چطور ارزان می شود؟