مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 10:362019-01-19سياسي

واقعیت پوشالی ابرقدرت قرن بیستم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی فضائلی تحلیلگر مسائل سیاسی، در یادداشتی نوشت:بسیاری آمریکا را از این جهت کشور مدافع آزادی می دانند که گمان می کنند اتباع آن در داخل و خارج این کشور علیه دولتمردان و سیاست های این کشور آزادانه اظهار نظر می کنند .

- آمریکا که سیاست حداکثر فشار علیه ایران را در پیش گرفته آنچنان مستأصل شده است که از یک گوینده خبر و مستند ساز آمریکایی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی فضائلی تحلیلگر مسائل سیاسی، در یادداشتی نوشت:بسیاری آمریکا را از این جهت کشور مدافع آزادی می دانند که گمان می کنند اتباع آن در داخل و خارج این کشور علیه دولتمردان و سیاست های این کشور آزادانه اظهار نظر می کنند و هیچ مشکلی هم برایشان ایجاد نمی شود.

البته این گمان مانند بسیاری گمان های دیگر در باره غرب و از جمله آمریکا، با واقعیت فاصله بسیار دارد و آنانی که اخبار این کشور را دنبال می کنند می دانند ورای تصاویر هالیوودی از آمریکا، چه واقعیت های تلخی در این کشور ظاهرا دموکراتیک جریان دارد.

مشکلات و محدودیت های ایجاد شده برای برخی مهمانان همایش افق نو ، اخراج هلن توماس، باسابقه ترین خبرنگار کاخ سفید از کاخ سفید به دلیل مخالفت با رژیم صهیونیستی و اخراج جیم آکوستا خبرنگار CNN از کاخ سفید(البته پس از پیگیری ها و اعترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت پوشالی ابرقدرت قرن بیستم

واقعیت پوشالی ابرقدرت قرن بیستم