مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 12:312019-01-19اجتماعي

آمار کم طلاق در ازدواج‎های دانشجویی به دلیل سن مناسب ازدواج است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، حمید حبشی، مشاور مسائل ازدواج و خانواده در ویژه برنامه آشیانه از مجموعه برنامه‎های فرهنگی آموزشی بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت گفت: - مشاور مسائل ازدواج و خانواده گفت: آمار درصد کمتر طلاق در ازدواج‎های دانشجویی، مربوط به سن مناسب ازدواج در این دوره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، حمید حبشی، مشاور مسائل ازدواج و خانواده در ویژه برنامه آشیانه از مجموعه برنامه‎های فرهنگی آموزشی بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت گفت: مثلث زندگی زناشویی باید توسط مرد به علاوه زن اداره شود و به والدین نباید اجازه داد که طرز فکر و پیشنهاد خود را بر تصمیم‎گیری و برنامه‎های دونفره این مثلث حاکم کنند.

راهکار مقابله با چنین حاکمیت‎هایی این است که زوجین از تصمیمات و برنامه‎ریزی‎های دو نفره در مقابل والدین خود دفاع جانانه و درست داشته باشند.

حبشی با تاکید بر اینکه مرد به دلیل خصوصیات جسمی و روحی دارای اقتدار است و در مدیریت مثلث زناشویی باید بتواند اوضاع درونی خانواده را به عنوان مدیری لایق کنترل کند، افزود: این مدیریت برای مرد وظایفی را به دنبال دارد من جمله اینکه باید نیازسنجی درستی از همسر و همچنین زندگی مشترکشان داشته باشد؛ همچنین در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کم طلاق در ازدواج‎های دانشجویی به دلیل سن مناسب ازدواج است

آمار کم طلاق در ازدواج‎های دانشجویی به دلیل سن مناسب ازدواج است