مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 16:562019-01-19فرهنگي

مدیون حاتمی کیا هستم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دهکردی که به بهانه فیلم سینمایی از کرخه تا راین مهمان برنامه تلویزیونی دست به دست شده بود، درباره نحوه حضورش در این فیلم گفت: - علی دهکردی در برنامه دست به دست آثار دهه شصت و هفتاد را به لحاظ مردمی دلنشین تر از آثار امروز دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دهکردی که به بهانه فیلم سینمایی از کرخه تا راین مهمان برنامه تلویزیونی دست به دست شده بود، درباره نحوه حضورش در این فیلم گفت: به هرحال نخستین حضور جدی من در این عرصه با فیلم از کرخه تا راین رقم خورد و من بابت حضور در این فیلم دعاگوی آقای حاتمی کیا هستم؛ چرا که ایشان سهم جدی و مهمی در کارنامه حرفه ای من دارند.

و البته یادی هم می کنم از بهرام عظیمی پور که در آن فیلم دستیار آقای حاتمی کیا بودند و معرف من به ایشان بابت حضور در این فیلم.

بازیگر فیلم از کرخه تا راین ادامه داد: نگرانی بابت قضاوت شدن توسط جامعه سینما به خاطر اولین حضور جدی در این عرصه برای من هم وجود داشت ولی بهرحال این کار سختی داشت و حیف است اگر یادی نکنیم از مرحوم هما روستا و ای کاش ایشان هم الان در کنار ما بودند تا با هم پیرامون این فیلم صحبت کنیم.

گفتنی است برنامه تلویزیونی دست به دست با محوریت مرور خاطرات مشترک دهه های بعد از انقلاب هر روز حوالی ساعت 17:15 روی آنتن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیون حاتمی کیا هستم

مدیون حاتمی کیا هستم