مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 18:012019-01-19اقتصادي

فارس گزارش می دهد پایین کشیدن کرکره ادارات دولتی در سیروان!


اداراتی که به صورت نمایندگی در شهرستان سیروان مشغول به ارائه خدمت بوده اند، به دلایل نامعلوم و به دستور مدیران، تعطیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام - سیروان، عدم حضور مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سیروان که بصورت نمایندگی مشغول به ارائه خدمات هستند، باعث نارضایتی و سردرگمی مردم این منطقه شد.

براساس تحقیقات میدانی خبرنگار فارس، ظهر روز دوشنبه (23 دی ماه) با دستور جانشین دادستان سیروان و براساس مصوبه شورای اداری شهرستان، استفاده اختصاصی از خودروی دولتی توسط مدیران در ساعات غیراداری ممنوع شد.

علیرغم ابلاغ این مصوبه دادستان اما تعدادی از خودروهای دولتی که در ساعات غیراداری در سطح شهر تردد داشتند، با دستور مقام قضایی توقیف و راهی پارکینگ شدند.

اما گویا این موضوع چندان خوشایند مدیران ادارات مربوطه نبوده و به دنبال این اتفاق، مدیران در اقدامی تلافی جویانه تصمیم به تعطیلی نمایندگی ادارات خود در سیروان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته کرده اند.

شنیده ها حاکی از این است که مدیران این ادارات تصمیم تعطیلی را به خاطر توقیف خودروهای سازمانی تکذیب کرده و دلیل یا دلایل دیگری را برای تعطیل کردن ادارات خود در سیروان عنوان کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد پایین کشیدن کرکره ادارات دولتی در سیروان!

فارس گزارش می دهد پایین کشیدن کرکره ادارات دولتی در سیروان!