مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 19:012019-01-19ورزشي

ساختمانی فاخر به جای پلاسکو ساخته می شود


محمد سعیدی کیا در مراسم تجلیل از منتخبان مسابقه طراحی پلاسکو نو، اظهار کرد: حادثه تلخ پلاسکو روز پنجشنبه رخ داد و من آن زمان در ایرانشهر بودم، - رییس بنیاد مستضعفان در مراسم تجلیل از منتخبان مسابقه طراحی پلاسکو نو، اظهار کرد: حادثه تلخ پلاسکو روز پنجشنبه رخ داد و من آن زمان در ایرانشهر بودم، اما همان روز کمیته مربوط به حادثه در بنیاد تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، محمد سعیدی کیا در مراسم تجلیل از منتخبان مسابقه طراحی پلاسکو نو، اظهار کرد: حادثه تلخ پلاسکو روز پنجشنبه رخ داد و من آن زمان در ایرانشهر بودم، اما همان روز کمیته مربوط به حادثه در بنیاد تشکیل شد.

وی ادامه داد: روز شنبه پس از حادثه طی تماس تلفنی با وزیر کشور اعلام کردند که بر سر صحنه حادثه برویم، من آنجا گفتم که پلاسکو را ظرف دو سال می سازیم، اما تأکید کردم پس از اخذ پروانه ساخت می سازیم.

به نوشنه ایسنا،سعیدی کیا با بیان این که دستگاه های متعددی در رابطه با موضوع پلاسکو ذی مدخل هستند، گفت: پس از شکل گیری مقدمات، بنیاد تصمیم گرفت همه مسائل حقوقی را کنار بگذارد و به عنوان خواست ملی به میدان بیاید و خواست کسبه را برآورده کند.

رییس بنیاد مستضعفان افزود: زمانی که شروع به ساخت کردیم به دلیل آن که حادثه جانی رخ داده بود، قوه قضاییه برای رسیدگی بیشتر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمانی فاخر به جای پلاسکو ساخته می شود

ساختمانی فاخر به جای پلاسکو ساخته می شود