مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 10:102019-01-20بين الملل

اقدام مداخله جویانه رژیم صهیونیستی علیه پیشرفت موشکی ایران


سفیر رژیم صهیونیستی در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل در پی سیاست های کارشکنانه دولت این رژیم، خواستار آن شده است تا شورای امنیت برای متوقف کردن برنامه موشکی ایران وارد عمل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اورشلیم پست، سفیر رژیم صهیونیستی در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل خواستار آن شد تا شورای امنیت برای آن چه متوقف کردن تهدید موشک های بالستیک ایران خوانده شده ، وارد عمل شود.

وی در پی آن است که این مسئله را در نشست روز سه شنبه سازمان ملل در باره خاورمیانه که معمولا به درگیری میان رژیم غاصب و فلسطین اختصاص دارد، مطرح کند.

دانون آزمایش ماهواره ای ایران را اقدامی سرکشانه خواند و مدعی شد که این تخطی آشکار از قطعنامه 2231 شورای امنیت است که ایران را از داشتن فعالیت در زمینه موشک های بالستیک منع می کند.

وی افزود: این آزمایش نشان دهنده مرحله دیگری از پیشرفت ایران در زمینه موشک های بالستیک قاره پیما است.

ایران در 19 آوریل 2006 و 27 جولای 2017، ناقل ماهواره بری از همین نوع را آزمایش کرد و مبنی بر گفته حسن روحانی به زودی برای آزمایش جدید آماده خواهیم بود ، قصد دارد باز هم این کار را انجام دهد.

دانون در ادامه مدعی شد: ایران نه تنها با پرتاب موشکی هم به فضا و هم به سمت کشورهای همسایه، بلکه از طریق هدایت یک نوع هیجان توسعه موشکی در خاورمیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام مداخله جویانه رژیم صهیونیستی علیه پیشرفت موشکی ایران

اقدام مداخله جویانه رژیم صهیونیستی علیه پیشرفت موشکی ایران