مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 12:102019-01-20سياسي

خرید 21 نرده بان و بالابر آتشنشانی


شهردار تهران از خرید تجهیزات انفرادی و جمعی برای آتشنشانان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی صبح امروز یکشنبه در مراسم رونمایی از دستورالعمل ارتقاء ایمنی در کلیه ساختمان ها اظهارکرد: پلاسکو موضوع بسیار مهمی است و اگر از این حادثه تلخ درس عبرت نگیریم، حق مطلب را در مورد جان باختگان و مردمی که تحت تاثیر این حادثه قرار گرفتند به جا نیاوردیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از زلزله رودبار و منجیل مقررات ملی ساختمان تدوین و ابلاغ شد، اما قبل از آن ساختمان هایی وجود دارند که اطلاعات روشنی در زمینه کنترل نقشه های آنها نداشته ایم، در این باره گفت : باید در قدم اول نقشه هایی همچون ساخت را در دستور کار قرار دهند.

شهردار تهران با بیان اینکه تا زمان وقوع حادثه پلاسکو حادثه ای به گستردگی آن نداشتیم و سطح آمادگی ما برای ساختمان های متعارف شش الی هفت طبقه بود، گفت : بعد از این حادثه تلاش کردیم تا تجهیزات آتش نشانی را افزایش دهیم و بر این اساس 21 نرده بان و بالابر آتش نشانی از طریق پیگیری های معاونت خدمات شهری خریداری شد که بر این اساس یک نرده بان 64 متری و یک نرده بان 56 متری واصل و مابقی تا آخر سال تحویل داده می شود.

حناچی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به این که تجهیزات آتش نشانی تا قبل از پلاسکو قابل ملاحظه نبود و خوشبختانه 190 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 21 نرده بان و بالابر آتشنشانی

خرید 21 نرده بان و بالابر آتشنشانی