مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 16:252019-01-20سياسي

دلواپسان شیخ نور را هدف گرفتند


حجت الاسلام ناطق نوری از جمله شخصیت هایی است که برای او آرامش جامعه بیش از رسیدن به قدرت دارای اهمیت است اما بار دیگر آماج حملات عده ای قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آرمان امروز نوشت: چندان دور از انتظار نبود که باز هم ترکش هجمه به بزرگان کشور به سمت ناطق نوری نشانه برود! در این روزها انتشار مواضع آیت الله موسوی خویینی ها نسبت به مرحوم آیت الله هاشمی از یک سو و آنچه در مناظره میان تاج زاده و زاکانی رد و بدل شد از سوی دیگر، فرصت را برای عرض اندام دلواپسان فراهم کرد و آنها هم با تصور آماده بودن ملات تفرقه افکنی پرونده جنگ روانی با هدف اختلاف میان اصلاح طلبان و ناطق نوری را روی میز قرار دادند، پرونده ای که دلواپسان بیش از هر شخصی به غیرواقعی بودن آن آگاه هستند! علیرضا زاکانی از اصولگرایان تحول خواه در مناظره با مصطفی تاجزاده اعلام کرد رقیب نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری سال های 76، 84، 88 و 92 درخواست ابطال نتیجه انتخابات را داشتند اما رهبر معظم انقلاب ایستاد و مانع این اتفاق شد .

این ادعا به یک شوخی شباهت دارد چرا که همگان واقفند حجت الاسلام ناطق نوری از جمله شخصیت هایی است که هیچ گاه به سمت اظهارنظر یا موضوعات چالشی نمی رود چرا که برای او آرامش جامعه بیش از رسیدن به قدرت دارای اهمیت است که بارها هم این منش خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلواپسان شیخ نور را هدف گرفتند

دلواپسان شیخ نور را هدف گرفتند