مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 12:012019-01-21اقتصادي

فارس گزارش می دهد اعتراض کلاه زردها به خلف وعده اردکانیان


کلاه زردها یا همان اپراتورهای پست فشار قوی برق امروز نیز مقابل وزارت نیرو تجمع کردند و نسبت به وعده ای که اردکانیان وزیر نیرو در شهریور ماه امسال داده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اپراتورهای پست فشار قوی برق در اعتراض به تغییر وضعیت خود، امروز نیز مقابل ساختمان شیشه ای وزارت نیرو در تهران تجمع کردند.

بنا به گفته شاهدان عینی، امروز برخی از اپراتورهای پست فشار قوی برق (شرکتهای تابعه برق منطقه ای) که بیش از 50 نفر بودند، نسبت به طولانی شدن فرآیند تغییر وضعیت خود از حالت پیمانکاری به قرارداد کار مشخص مقابل وزارت نیرو تجمع کردند.

بنابراین گزارش، با وجود امضای موافقت چیت چیان وزیر سابق نیرو مبنی بر تبدیل وضعیت و مشخص شدن تکلیف اپراتورهای پست های فشار قوی در خرداد ماه سال 96 هنوز مراحل تبدیل وضعیت اپراتورهای پست های فشار قوی اجرایی نشده است و علیرغم اینکه سازمان اداری استخدامی مجوز این اقدام را صادر کرده است، هنوز بنا به دلایلی این موضوع اجرایی نمی شود.

با توجه به تورم نیروی انسانی در وزارت نیرو، این اشتباه وزیر سابق نیرو بود که با امضای خود به پیمانکاران قول استخدام  قرارداد کار معین داده است.

پیشتر رضا اردکانیان وزیر نیرو در 20 شهریور ماه امسال با بیان اینکه طرح تبدیل وضعیت اپراتور های پست انتقال و فشار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد اعتراض کلاه زردها به خلف وعده اردکانیان

فارس گزارش می دهد اعتراض کلاه زردها به خلف وعده اردکانیان