مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 13:552019-01-21ورزشي

سایت موزه زمین گردشگری در شیراز راه اندازی می شود


سرپرست گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: با توجه به تنوع اقلیمی در فارس نخستین سایت موزه زمین گردشگری در شیراز راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، علی نیری گفت: راه اندازی سایت موزه زمین گردشگری در شیراز می تواند گردشگران علاقمند به زمین شناسی را به شیراز جذب کند چراکه ژئوتوریسم از عناوین تخصصی گردشگری است که گردشگران خاص خودش را دارد .

وی با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی قشم از 10 تا 14 دی ماه، بیان کرد: فعالان حوزه گردشگری شیراز در این نمایشگاه حضور بسیار خوبی داشتند و با توجه به اینکه قشم، به ویژه جزیره هرمز بهشت زمین گردشگری منطقه جنوب کشور است در این نمایشگاه با متولیان امر گردشگری قشم نیز رایزنی شد تا در راه اندازی نخستین سایت موزه زمین گردشگری شیراز مشارکت داشته باشند .

سرپرست گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه شیراز در این نمایشگاه، فضای خوبی در اختیار داشت و مذاکرات متعدد برای جذب سرمایه گذار صورت گرفت، عنوان کرد: ساخت کاروان های سیار مربوط به خودروها در قالب رستوران سیار و ایجاد خیابان های غذا در نقاط مختلف شهر یکی از پروژه های سرمایه گذاری است که بخش خصوصی با جدیت به این حوزه ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت موزه زمین گردشگری در شیراز راه اندازی می شود

سایت موزه زمین گردشگری در شیراز راه اندازی می شود