مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 18:512019-01-21سياسي

استقبال کره ای ها از موتورسیکلت های برقی ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسن جنگاور کارشناس کارگروه انرژی های پاک و محیط زیست مرکز همکاری و تحول ریاست جمهوری در جلسه کارگروه ملی الودگی هوا با اشاره به رسالت ملی این مرکز در حوزه فناوری از پیگیری برای ساخت و تولید فیلتر ذرات دوده خبر داد و گفت: - کارشناس مرکز همکاری و تحول ریاست جمهوری با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای تولید موتورسیکلت برقی در کشور گفت: این موتورسیکلت ها مورد توجه کره ای هم قرار گرفته و برای واردات استقبال کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسن جنگاور کارشناس کارگروه انرژی های پاک و محیط زیست مرکز همکاری و تحول ریاست جمهوری در جلسه کارگروه ملی الودگی هوا با اشاره به رسالت ملی این مرکز در حوزه فناوری از پیگیری برای ساخت و تولید فیلتر ذرات دوده خبر داد و گفت: این فیلتر ها برای نخستین بار در کشور تولید شده اند.

وی با اشاره به پیگیری های این مرکز برای ساخت موتورسیکلت برقی تولید داخل نیز گفت: تا اوائل سال 98 استاندارد های مربوط به این موتورسیکلت ها را اعلام میکنیم.

جنگاور با اشاره به استقبال یک شرکت کره ای برای خرید موتورسیکلت های برقی تولید ایران به دلیل قیمت مناسب ان اظهار داشت: چیزی حدود 8 تا 15 میلیون قیمت تمام شده این موتور سیکلت ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کره ای ها از موتورسیکلت های برقی ایرانی

استقبال کره ای ها از موتورسیکلت های برقی ایرانی