مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 09:002019-01-22بين الملل

آیا جمهوری خواهان، ترامپ را دور می زنند؟


یک کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به طولانی شدن تعطیلی بخشی از دولت فدرال آمریکا که منجر به ایجاد مشکلاتی برای مردم این کشور شده است، اظهار کرد: - این موضوع نشان دهنده وجود انسداد سیاسی در آمریکا است.

فواد ایزدی، در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند تعطیلی دولت آمریکا باعث افزایش محبوبیت ترامپ شده و عده ای آن را عامل کاهش محبوبیت این سیاستمدار آمریکایی می دانند، اظهار کرد: این موضوع هم باعث محبوبیت دولت ترامپ شده و هم این که نفرت از وی را در بخشی از جامعه آمریکا افزایش داده است.

وی در این ارتباط توضیح داد: درصدی از مردم آمریکا علاقه مند هستند که دیوار بین مرز آمریکا و مکزیک کشیده شود و این موضوع نیز جزو شعارهای انتخاباتی ترامپ بود و به همین دلیل به وی رای دادند.

آنها اکنون از این که ترامپ بر روی خواسته اش در برابر کنگره ایستادگی کرده و تاکید دارد که باید بودجه این موضوع تامین شود رضایت دارند؛ در برابر این موضوع بخشی از مردم که به واسطه تعطیلی دولت فدرال مشکلاتی برایشان ایجاد شده از جمله کارمندانی که در پی این موضوع امکان دریافت حقوق ندارند و قشری از مردم که چنین سیاست هایی را تایید نمی کنند، از این اقدام ترامپ ناراضی و عصبانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا جمهوری خواهان، ترامپ را دور می زنند؟

آیا جمهوری خواهان، ترامپ را دور می زنند؟