مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 09:252019-01-22پزشكي

افزودن گُل به توتون برای شادی آور کردن قلیان


رییس انجمن پزشکان و متخصصان داخلی ایران نسبت به اضافه کردن ماده مخدر گل به مواد توتون برای شادی آور کردن آن هشدار داد و گفت: همین موضوع باعث افزایش روزافزون استعمال قلیان در جوانان و نوجوانان شده است.

- رییس انجمن پزشکان و متخصصان داخلی ایران نسبت به اضافه کردن ماده مخدر "گل" به مواد توتون برای شادی آور کردن آن هشدار داد و گفت: همین موضوع باعث افزایش روزافزون استعمال قلیان در جوانان و نوجوانان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج خسرونیا در این باره گفت: متأسفانه مردم ایران از عوارض قلیان و مواد سیگار اطلاعات کافی ندارند.

هنوز وسایل ارتباط جمعی به ویژه سازمان صدا و سیما به صورت جدی به این امر نپرداخته اند و آگاهی کامل به مردم داده نشده است.

رییس انجمن پزشکان و متخصصان داخلی ایران افزود: الان وضعیت طوری شده که خانواده ها قلیان را به عنوان سرگرمی و اسباب بازی در دسترس بچه ها قرار می دهند و همین باعث شده شاهد افزایش استعمال دخانیات به ویژه قلیان در بین دانش آموزان دبیرستانی باشیم، غافل از اینکه چه عواقبی برای سلامتی آنها خواهد داشت.

خسرونیا یادآور شد: در حال حاضر سیگار در جامعه تقریبا به ضد ارزش تبدیل شده، اما استعمال قلیان در خانه ها خیلی بیشتر از زمان های قدیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزودن گُل به توتون برای شادی آور کردن قلیان

افزودن گُل به توتون برای شادی آور کردن قلیان